tirsdag den 20. januar 2009

Forsinket jule-tamtam


Denne flotte buket fik jeg af mine forældre. Vi holdt kombineret julekomsammen, og forsinket 55 års bryllupsdag for mine forældre.

Mine forældre beundrer den hjemmelavede islagkage.Vi havde lavet Ying og Yang, da vi syntes det passede godt til dem. Kanten udenom er kransekage. Menuen bestod desuden af store tarteletter med søtunge og pighvarfiletter og kæmperejer i flødeaspargessovs, samt vildsvineryg med kartoffelfuglereder m. kyllinglever og svampe, hvide og brune kartofler og glaserede valnødder og kirsebær



Drengene hyggede sig med Silje´s perler. ;-D

5 kommentarer:

Helle : sagde ...

Det ser ud til at have været en dejlig dag, hygge sammen med familien er jo dejligt. Hvor er den flot den islagkage, ser ud til at kunne smage godt;-)

Laila Hedam Hansen sagde ...

Det gjorde den også, og ja, det var rigtig hyggeligt. :-)

Tina/Chance-strikkeren sagde ...

lyder som en lækker menû. Jeg har lagt svar ang. dit frugtspørgsmål under det pågældende indlæg, men jeg er ikke sikker på, om du ser "gamle" kommentarer ;o)

Mange hilsner, Tina

Laila Hedam Hansen sagde ...

Hej Tina
Jo, jeg kigger lige en gang imellem om der er nye beskeder ;-D

Karin Grøn sagde ...

Hej Laila. Jeg kan ikke finde din mailadresse. -Du ville gerne have mønstret på mine futsko i skyggestrik. Det må du da gerne få. Jeg har lige skrevet den ned. Så kan du jo se om du kan bruge den, men du må lige sende din adresse til min mailadresse. Det er karin@skansespil.dk